California, USA St. Pauls Bay, Malta St. Julians, Malta Brighton, England Generell info Q&A

LA dag 3

Publisert: 04.aug.2011 @ 20:46 Kategori: California, USA Kommentarer: 0

Det var denne dagen vi hadde gledet oss til i flere dager. Jeg husker til og med meg Josefine og Emilie snakket om det på flyplassen i Oslo. Vi skulle til Universal Studios, altså WISTERIA LANE!!

Vi måtte stå opp grytidlig for å pakke fordi vi skulle skifte hotell, ikke spør meg hvorfor, men det hotellet var visst nærmere Universal Studio eller noe sånt jeg aldri forsto. Vi spiste frokost og satte oss i byen, helt gira. Etter vi hadde vært der, skulle vi på "special event" DISKOOO. Så vi måtte pakke alt det vi trengte i en veske eller sekk, for det måtte vi ta med inn i parken. Vi låste alt inn i skap og startet morroa.

nordmenn og svensker <3

Vi tok et tog for å se på filmstudioer. Ble skuffa over at de byene som ser så ekte ut, er egentlig kjempe falske. De husene som vi drømmer om å bo i, egentlig bare er en vegg, ikke fire. Vi kjørte inn og fikk oppleve 4D med king kong som var SKUMMELT. Vi fikk også se først en helt vanlig by, som det plutselig begynnte å regne fra, og plutsleig ble det en flom der i fra, så ble husene ødelagt og så stoppet det plutselig. filmeffekter asså.

Så kom det vi alle gledet oss til, WISTERIA LANE!! Vi ble kjempe skuffa, settet var stengt på grunn av de spillte inn serien.. Dritt. Fikk kun se ett hus, og det var sikkert ubebodd. Eller i følge wikipedia fikk jeg sett Greenberg house og Huber house. Det hjalp litt at vi så hun som spiller Susan i frustrerte fruer, men det hjalp bare litt..

Etterpå, når turen var ferdig var vi så skuffa at vi droppa ut av parken og gikk på shopping. Hehe, så ikke spør meg om hva annet som var å finne i den fornøyelses parken.

Etter vår lille shoppingtur mistet meg og Bram Josefine og Michelle, så vi gikk å stella oss og gjorde oss klar for disko. Tok null bilder der, men det var KONGE. Vi fikk middag, det var masse folk, ikke så utrolig varmt eller trangt. Eneste negative var at jeg hadde kjøpt alt for små sko, så jeg så, nei jeg klarer ikke å tenke meg hvor dumt det så ut med 10 cm høye heler som var for små... Bram lo hvertfall av synet.

Vi dro fornøyde hjem, sovna litt på bussen, sjekket inn på nytt hotell og oppdaget at meg, Michelle og Karen Marie hadde fått oss ny romkammerat. En russisk jente med Louis Vitton koffert og sko. Hun var hyggelig hun asså.

-Heidi Hagaa

jeg har nå 3 timer og 11 minutt igjen som 15 åring viss dere lurte.